maandag 3 februari 2014

Postcrossing monday - Happy Mailbox

 This week I received two postcards. 

From Poland, Jacob, a student.
 He was so kind to send me a second postcard,
because the first one  is already 130 days on the go,
 and I still have not received it.
 Jacob has an almost illegible handwriting.
 I emailed him to ask him if he is studying to become a doctor. 
And yes, it was true.  His handwriting fits in completely.

Jacob already congratulated me on my birthday (yesterday was my birthday). 


I also received a sweet card Jeanneke from Helmond, Netherlands.
 She also congratulated me with my birthday. Very thoughtful!

*****

Deze week twee ansichtkaartjes ontvangen.

Een kaart uit Polen, van Jacob, een student. Hij was zo lief om een tweede kaartje te sturen.
 Omdat de eerste al 130 dagen onderweg is en ik heb hem nog steeds niet heb ontvangen.
 Jacob heeft een bijna onleesbaar handschrift. 
Ik mailde hem om te vragen om hij soms voor dokter studeert.
 En ja hoor, het was nog waar ook. Het handschrift past daar helemaal bij.
Jacob feliciteerde mij alvast met mijn verjaardag (gisteren was het mijn verjaardag).

Verder ontving ik een lief kaartje van Jeanneke uit Helmond, Nederland.
 Ook zij feliciteerde mij alvast. Leuk als Postcrossers daar ook op letten!
Heel attent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten