maandag 27 januari 2014

Postcrossing Monday!!



This week's Happy Mailbox!! 

 Wang Yuwei from China is 14 years,

 and has sent me this cute card. It is a card of the Beijing Opera. 





 This postcard is of the Taipei 101 in Taiwan.

 The 2nd tallest building in the world. 
Linching writes that she loves snailmailing and sending packages to her penpals.
 She also loves to travel and loves Europe. 



 From Svitlana, Ukraine, this cute (artist Julia Pilipchatina)
 in my favorite color. 




 Cynthia from China sends this card of Guilin landscape.
East or West, Guilin landscape is best. 




And a pretty card of Sardine cans from Portugal.
 Beatriz collects stamps, postcards, ice cream spoons,
 packages of chocolate and coins.
I am a collector myself and I love the
idea of collecting packages of chocolate! 
 I'm tempted to do this myself, 
but I have to watch my figure!


OUTGOING




There are  five cards on the go.  To the Netherlands, Germany, Poland, Canada and China.



*****

Deze week weer een Happy Mailbox!!!!

Wang Yuwei uit China is 14 jaar en heeft me een leuke kaart gestuurd.
 Het is een kaart van de Beijing Opera. 


Een ansichtkaart van de Taipei 101 uit Taiwan. Het 2de hoogste gebouw van de wereld.
Linching schrijft dat ze van snailmailing houdt en van het sturen van pakjes naar haar penpals. 
Ze houdt ook van reizen en Europa. 

Uit Oekraine, van Svitlana, de leuke kaart van kunstenaar Julia Pilipchatina,
 in mijn favoriete kleur.

Cynthia uit China stuurt een kaart van Guilin landschap. 

En een grappige kaart van Sardines blikjes uit Portugal.
 Beatriz verzameld postzegels, ansichtkaarten, ijslepels,
verpakkingen van chocolade en  munten.
Ik verzamel zelf ook graag en het idee
van de verpakkingen van chocolade sparen
vind ik erg leuk. Ik kom in de verleiding om dit zelf ook te doen,
maar ik moet op de lijn letten!!


Er zijn ook weer vijf kaarten onderweg. Naar Nederland, Duitsland, Polen, Canada en China.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten