dinsdag 18 februari 2014

Empty nest




As I mentioned earlier, our youngest son  left the nest this month.
Now my son is currently has no stove yet,
so he does eat almost every night at home with us. 
That's nice and we can gradually reduce contact. 

In my mind  I'm still thinking about it more than I thought,
 because last night I dreamed that I was having a baby girl. 
(Well, that would no longer be in accordance with nature,
 unless I go to some Italian doctor!) 
The baby looked very much like my youngest when he was a baby. 

After more than 29 years again the two of us in our house. He
photographs a lot and goes often out to take photos.
 I'm picking up my hobbies again.
 And we have promised ourselves to go out more.

*****


Leeg nest

Zoals ik al eerder vertelde heeft onze jongste zoon deze maand het nest verlaten.
Nu heeft mijn zoon op dit moment nog geen gasfornuis,
 dus hij komt nog bijna iedere avond thuis eten.
 Dat is wel prettig zo en kunnen we langzaamaan  afbouwen.

In gedachten ben ik er denk ik toch meer mee bezig dan ik dacht,
 want afgelopen nacht droomde ik dat ik een dochtertje kreeg.
 (Nou zou dat helemaal niet meer kunnen volgens de natuur,
 tenzij ik naar een of andere Italiaanse dokter ga!) 
Het dochtertje leek ontzettend veel op mijn jongste toen hij een baby was.

Na ruim 29 jaar zijn man en ik dus weer met z'n tweetjes in ons huis.
 Het is wel even wennen, nu we samen weer in een ander  ritme moeten komen.
 Hij fotografeert veel en gaat daar vaak voor op stap. 
Ik ga mijn hobby's weer oppakken. 
En we hebben ons voorgenomen om er  samen ook weer meer op uit te gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten