donderdag 24 januari 2013

365 Dagen project - Elke dag een verzameling - Dag 24




Het leuke van dit project is dat ik dingen tegenkom die ik vroeger graag deed,
maar een beetje vergeten in een achterafhoekje van een kast zijn terecht gekomen.

Vroeger borduurde ik veel en graag.
Ik had altijd een borduurwerk onderhanden.
Eigenlijk deed ik nooit wat met het borduurwerk dat klaar was,
behalve een paar merklappen heb ik nooit wat opgehangen of ingelijst.
Het borduren zelf vind ik erg leuk.
 Een borduurwerkje ophangen is een andere kwestie.
Het gaat mij om het tijdverdrijf en niet om het eindproduct.

Nou moet ik zeggen dat het rechter borduurwerkje van de foto,
 dat leuke baboushka-poppetje,
 mij erg vrolijk maakt als ik er naar kijk.
 Dus misschien is er deze keer toch een plekje in mijn werkkamer vrij voor dit werkje.
 Ik vind het zo leuk dat ik al aan een tweede begonnen ben.

Het patroon komt uit Eline's Winterhuis van Eline Pellinkhof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten