vrijdag 27 december 2013

Kerst en Postcrossing


Kerst 2013



Nog even een foto van onze kerstboom. Hier nog
met de kadootjes eronder.

Ik heb geweldig leuke kadootjes gekregen
van mijn man en mijn zoons.



Ik kan aan de slag met mijn Zentangle-kit. Ook kreeg
ik hiervoor een setje Micron fineliners.
Een boekje over stempels maken en een Kleurboek
voor Volwassenen.
De schaar is van Hay, maar ik moet zeggen dat
hij er leuk uitziet, maar niet zo goed knipt. 
Het emmertje is van gerecycled metaal en komt
uit India. Ik ga hem gebruiken als prullenbak.
2 boeken over kunst en een USB kabel voor m'n
iPad. Ook nog een nieuwe filterdop voor m'n waterflesje.

Ik ben weer heerlijk verwend dit jaar.



Tweede Kerstdag heb ik weer een
tijdje achter mijn burootje doorgebracht.
Zes Postcrossing-kaarten gingen op de post met bestemming
Nederland, Duitsland, Finland, Belarus,
 MaleisiĆ« en China.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten