maandag 31 december 2012

Zo, dit wordt mijn eerste bericht op mijn blog. Ik vind het allemaal best spannend. De lay-out is nog  niet helemaal naar mijn zin maar dat komt de komende dagen wel. Mijn blog moet namelijk 1 januari 2013 online zijn omdat ik met een 365-dagen project wil starten.
In Flow Magazine las ik over 365 dagen projecten, en vooral het "A collection a day"-blog van Lisa Congdon spreekt mij enorm aan. Zelf ben ik ook een enorme verzamelaar en heb veel (kleine) verzamelingen. Daarom lijkt het me leuk om te kijken of ik met de spulletjes die ik heb ook 365 dagen vol kan maken. En lukt dat niet... dan moet ik nog maar wat bijverzamelen niet waar?
Ik ga dus proberen iedere dag een foto te plaatsen van één van mijn verzamelingen of een deel daarvan.  Ook zal ik af en toe foto's plaatsen van spulletjes die ik bij kringloopwinkels en rommelmarkten  koop. En schrijven over dingen die mij interesseren en bezighouden. Mijn plan is om in 2013 veel creatieve dingen te gaan doen en dat wil ik  ook delen op mijn blog.
Misschien is dit blog een soort stok achter de deur om mijn tijd beter in te delen, om echt dingen voor mezelf te doen (in plaats van altijd alle klusjes in huis te doen en dan pas tijd voor mezelf). Ik ga dit jaar dus heel veel mij-tijd inplannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten